Jakiego rodzaju etykiety może zaoferować dobra druukarnia?nia

Producenci pragnący wypromować swoje wyroby często szukają firm wytwarzających rozmaite, ciekawe nalepki. Aby pełniły one funkcję promocyjną, muszą być atrakcyjne wizualnie, dobrane rodzajem do produktu i nieść istotne dla nabywcy informacje. Jeśli chcesz wiedzieć, jakie rodzaje oznakowań produktów dostępne są na rynku i co powinno znaleźć się na takim oznakowaniu, przeczytaj ten artykuł do końca!

Czym jest etykieta informacyjna?

Każdy artykuł opuszczający zakład produkcyjny musi być odpowiednio oznakowany i dostarczać przyszłemu nabywcy ważnych informacji, umożliwiających świadomy wybór. Oprócz nazwy produktu powinny tam znaleźć się  m.in. takie szczegóły jak:

  • rodzaj materiału lub wykaz składników użytych do produkcji,
  • dane producenta,
  • waga, liczba sztuk lub objętość produktu,
  • warunki przechowywania,

a w przypadku produktów żywnościowych także termin przydatności do spożycia lub data trwałości oraz informacje o wartości odżywczej. Zakres tych informacji będzie różnić się w zależności od rodzaju artykułu i branży. 

Jak dobrać etykietę do produktu?

Dobra  d rukarnia etykiet zatrudnia specjalistów, którzy służą klientom fachowym doradztwem w zakresie wyboru odpowiednich oznakowań na ich wyroby. Co więcej, precyzyjnie dobierają formę i rodzaj naklejek do indywidualnych potrzeb klienta, tworząc unikalne wzory, których zadaniem jest również zwrócenie uwagi nabywcy na dany produkt.

Rodzaje etykiet

Asortyment drukarni etykiet jest bogaty i można w nim znaleźć wiele oznakowań dopasowanych do potrzeb różnych branż. Wśród nich są nalepki:

  • samoprzylepne,
  • wielowarstwowe,
  • aluminiowe,
  • specjalne, 

a wszystkie dzielą się jeszcze na podgrupy wyrobów o różnych właściwościach i wykończeniu. Dlatego wybór nie jest łatwy. Mając z nim problem, najlepiej skorzystać z fachowej pomocy specjalistów zatrudnionych w drukarni.

Najpopularniejsze etykiety

Wśród najpopularniejszych są naklejki samoprzylepne, papierowe lub foliowe, pełniące funkcje informacyjno-reklamową. Nie tylko służą potencjalnemu nabywcy różnymi szczegółami dotyczącymi zawartości opakowania, ale też uzupełniają działania marketingowe. Jeśli potrzebujesz efektownych, dobrej jakości etykiet np. na opakowania z alkoholem, kosmetykami czy produktami spożywczymi, sprawdź ofertę już dziś!

Napisany przez Redaktor