Torby papierowe z nadrukiem – o czym warto pamiętać?

Torby papierowe z nadrukiem – o czym warto pamiętać?

Opakowania, jakimi dysponuje sklep czy inna firma, to coś więcej niż np. sposób na przeniesienie zakupów. Torby reklamowe z nadrukiem stanowią doskonały nośnik treści promocyjnych, z którymi zapoznaje się nie tylko osoba korzystająca z danych usług, ale i często ludzie wkoło. O czym warto pamiętać przy ich zakupie? Sprawdź!

Dobierz odpowiednie modele do założonego celu

W ofercie producentów proponujących takie akcesoria można znaleźć mnóstwo najróżniejszych modeli. Świetnie spisują się one w poszczególnych zadaniach, jednak niektóre z nich są lepsze w pewnych okolicznościach niż pozostałe. Jeśli np. jesteś wystawcą na targach i chcesz wręczyć gratisy osobom interesującym się Twoją ofertą, musisz mieć pewność, że wszystkie upominki zmieszczą się w opakowaniu. Torba papierowa z logo firmy powinna więc być odpowiednio pojemna – szeroka, długa i głęboka. Jeśli zaś prowadzisz np. salon alkoholi przydadzą Ci się zarówno torebki na wino – wąskie, wysokie i smukłe, jak i na zestawy trunków ze szklankami.

Wybierz technikę wykonania nadruku

Estetyka charakteryzująca torby reklamowe z nadrukiem wynika nie tylko z użycia znakomitego materiału, ale i metod nanoszenia grafiki. Są różne sposoby jej wykonania, ale do najpopularniejszych należą druk fleksograficzny i sitograficzny. Pierwszy gwarantuje wysokie uszczegółowienie wzoru z maksymalnie 10 kolorami. Wysoka jakość sprawia, że takie torebki z papieru są estetyczne i stanowią rewelacyjny nośnik reklamowy. Minimalny nakład to zwykle około 10 tysięcy sztuk.

Sitodruk to nieco prostsza metoda, gwarantująca nanoszenie na materiał od 1 do 5 kolorów. Dzięki tej technice można zadrukować maksymalnie 40% powierzchni materiału. Jest to znacznie tańszy sposób, wymagający co najmniej około 150-200 sztuk nakładu minimalnego.

Stawiaj na współpracę ze sprawdzonym producentem

Jeśli chcesz, aby każda zakupiona torba papierowa z logo prezentowała się świetnie i doskonale spełniała swoją funkcję – postaw na współpracę z doświadczonym producentem. Dzięki temu masz również szansę nabyć produkty ekologiczne, z surowców z recyklingu albo z certyfikowanych upraw. Twoi klienci też to docenią!